dinsdag 31 januari 2012

Studiosessie Britt & Valerie

Laatst nog een studiosessie gefotografeerd met Britt & Valerie, twee hartsvriendinnen.
De make-up werd verzorgd door Mir Goetschalckx.

Ik giet enkele beelden in deze blog, omdat ik zeker voor enkele beelden vrees dat er op facebook weer mensen zouden kunnen zijn die er plezier in hebben om enkele van mijn foto's te melden als aanstootgevend met alle gevolgen vandien :(

De eerste sessie die we hebben gedaan heb ik gekozen voor een selectief belichte low-key setting op een zwarte achtergrond. Moeilijkheid bij dergelijke lichtopstellingen is uiteraard de zwarte achtergrond ook zwart te houden, iets wat we onze cursisten aanleren in onze workshops (zie onze website www.strobistworkshops.be)

Enkele beelden :









Vervolgens zijn we gaan werken tegen een witte mur met beenhard licht (één studiolicht met een open reflector). Hierna enkele voorbeelden, namelijk één kleurenversie, één speciale bewerking (eigen photoshop saus) en een zeer contrastrijke zwart-wit.
Ik werk tegenwoordig heel graag met heel harde lichtbronnen :-)







Daarna zij we gaan werken op een spierwitte achtergrond, met veel zachter hoofdlicht en een rimlicht. In totaal dus 4 studiolampen en 1 refelectiescherm.
Dit zijn de resultaten :
(Voor de moraalridders op PS-vlak, deze foto's zijn vrij zwaar nabewerkt, you like it or you hate, so what... my clients like it)





Om dan uiteindelijk te eindigen met een iets of wat erotisch getinter conceptueel beeld, uiteraard weer met enkele diamantjes :-)



Commentaren kan je uiteraard steeds kwijt op mijn facebookpagina (graag zelfs...)

Alvast bedankt om te kijken.

Veel groeten,

Peter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten